HomeSearchFAQMemberlistServer ViewerUsergroupsLog inRegister

Share | 
 

 LOOK,

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
DementorSlv
Yeah! Over 200 Post!
avatar

Location : El Salvador
Registered : 2012-06-06
Messages : 220

PostSubject: LOOK,   Wed 20 Jun 2012, 04:53

xD
Back to top Go down
Gele
-PopZ-er Atzii


Location : In Flanders Fields, Belgium
Registered : 2012-06-02
Messages : 1898

PostSubject: Re: LOOK,   Wed 20 Jun 2012, 05:41

OK its not a big problem

tbh I knew about this, i checked your ip with the name demotor, you allways played at peaky pounder. 1 other member knew about this too.
i even have some printscreens with your name+ip+scores on Wink so I knew Dhres was Dementor.
you play not bad realy but I gonna tell you a few tips to start with



a few tip:
-at peakypounder server, try to help your team like in TEAMWORK
-try to follow other popz members when they play, they will also help you
but dont block them,
-heal other people so play sometimes with chick
-dont spam so much, we can talk here


It's cool that you are honest with us.
But this post doesnt need to be in the public section so I removed it to our private section.

Thx for sharing...
and I prefer the name Dementor
It's way better then our new french recruiter, Nageul7zorGboom thing
hahaha
Just use your old name back frederic ->predalien Wink


(afroo)

btw: your brother played today, no spam,no tk.
and I heared this before that T*C is a family.
Back to top Go down
http://popz.forumotion.com
DementorSlv
Yeah! Over 200 Post!
avatar

Location : El Salvador
Registered : 2012-06-06
Messages : 220

PostSubject: Re: LOOK,   Fri 22 Jun 2012, 06:17

Thanks for understanding.

I could not delete the post, so just edit! and let the word xD.
Back to top Go down
NaheulBeuK7GzoR
-PopZ-Ular Poster
avatar

Location : Curious, lol ! :P
Registered : 2012-06-11
Messages : 103

PostSubject: Re: LOOK,   Fri 22 Jun 2012, 08:55

Hey ! XD ! I love my name NaheulBeuK7GzoR. Mouahahaha. You mustn't forget... I'M A PREDALIEN !! Razz x) Sorry ! Razz




Back to top Go down
Gele
-PopZ-er Atzii


Location : In Flanders Fields, Belgium
Registered : 2012-06-02
Messages : 1898

PostSubject: Re: LOOK,   Fri 22 Jun 2012, 20:07

And thats a better name XD
Back to top Go down
http://popz.forumotion.com
DementorSlv
Yeah! Over 200 Post!
avatar

Location : El Salvador
Registered : 2012-06-06
Messages : 220

PostSubject: Re: LOOK,   Sat 23 Jun 2012, 05:59

yeah!!!!!
Back to top Go down
NaheulBeuK7GzoR
-PopZ-Ular Poster
avatar

Location : Curious, lol ! :P
Registered : 2012-06-11
Messages : 103

PostSubject: Re: LOOK,   Sat 23 Jun 2012, 09:17

GeleStylO wrote:
And thats a better name XD
Crooo ! Oki, I change my name. Lol ! I miss NaheulBeuK7GzoR... (crybaby)




Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: LOOK,   

Back to top Go down
 

LOOK,

View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: Gore Section :: Gore US/SE :: Gore Chat-